tisdag 6 april 2010

En fin vecka planerad...

Nu har jag en fin vecka framför mig:
Imorgon åker jag till Gotland för att ha möte med Medeltidsveckan. Det känns bra och kul!
Ska se till att träffa lite vänner också, när jag ändå är där. Och så får jag bo i Monicas fina hus mitt i Visby!

Sen åker jag tillbaka på torsdag kväll och på fredag har jag bokat in massage på ett Spa i stan, för presentkortet jag fick av Upplands Väsby Kommun när jag slutade jobba där i somras. Efter massagen blir det tåget till Västerås för att träffa E igen. Känns fint och bra! Där stannar jag till söndag förmiddag då jag åker vidare till Sköldinge för att repa lite med Ellis sånggrupp, inför en inspelning vi ska göra i maj. Det ska bli så roligt att sjunga, det var ett tag sen nu. :)

Skönt är det att må bra! Och jag trivs i mitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar