torsdag 8 april 2010

Hurra!

Tjohoo!

Mötet med Medeltidsveckan gick toppenbra. Jag ska börja jobba där den första juni och vara deras bloggare. Det blir kul, jag gillar ju att skriva, nu blir det spännande att skriva i samma riktning hela tiden och att följa ett tema. :)

Jag ska också ha hand om presskontakter, något som jag inte har gjort alls mycket förut, så det blir nog kul och lärorikt! Och så ska jag vara ansvarig för volontärerna och det är ju något jag verkligen kan och har jobbat med förut. Volontärer är ju en av mina hjärtefrågor när jag jobbar med evenemang, utan dem går det inte att genomföra. :)

Dessutom ska jag till Cirkör Event imorgon och skriva papper och börja sätta mig in i arbetet där. Det blir nästan två månader där nu innan jag flyttar ner till Gotland. Hejja mig! Jag behöver verkligen det här! Jag behöver få sysselsätta mig med något som jag verkligen tycker är roligt.

Nu ska jag bara hålla tummarna för att min knasige handläggare på arbetsförmedlingen inte får för sig att stoppa detta på något sätt. Ska ringa honom imorgon så fort papprena är påskrivna och så får jag lämna dem till honom snarast.

Helgen ska spenderas i Västerås. Det blir nog fint. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar