torsdag 4 juni 2009

Ett givande möte?

Idag ska jag ha ett möte med Lars och Annika. De har en barnteaterföreställning och vi ska prata om hur vi kan samarbeta. Jag tror det vore superkul att få jobba med dem som producent, det kan säkert dessutom dra in lite extrapengar. Ska bli spännande att se var detta leder.

Nu måste jag städa hemmet lite, för de kommer hit på eftermiddagen och då vill jag få bort det värsta av allt som ligger runtstrött här. Och så måste jag äta något. Jag är så inne på att driva igång något nytt nu och håller på med hemsidan, förstudier av mina affärsidéer och en massa annat att jag knappt kommer ihåg att äta. Vill liksom inte lämna datorn. Är i ett sånt skönt flöde av att få saker och ting gjorda. :)

T.ex blev min hemsida äntligen klar igår kväll!! http://www.lisa.tegelmark.se/
Nu ska jag bara komma på hur jag ska få den att synas om man söker på mitt namn på google. Söker man på tegelmark.se så kommer syrran sida upp, men hon har ju "huvuddomänen". Kanske man måste ha det för att synas i sökresultatet. Kanske jag får skaffa mig en egen domän isf så småningom, men då vill jag helst komma på ett bra företagsnamn först och inte bara använda mitt eget namn.. Well.. nu måste jag slita mig och ta mig ut i köket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar