fredag 12 mars 2010

Svårt att sortera alla intryck

Jag har mycket jag skulle vilja uttrycka. Speciellt efter förra helgen som var otroligt intensiv, då jag var på lajvkonventet Prolog i Västerås. Jag sov även då hos E några nätter, eftersom han bor där.

Jag åkte från Västerås fullmatat med intryck och känslor av nya upplevelser, nya personer, nya lärdomar och nya erfarenheter, både från själva konventet och såklart från den tid jag spenderat med E.

Det är så mycket jag skulle vilja formulera här, jag har försökt hela veckan, men inte riktigt lyckats, det är liksom så mycket på en gång så det är lite svårtsorterat i huvudet och jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Jag får återkomma när jag hittar rätt. :)

En sak är iallafall säker; delar av mitt liv känns för tillfället svåra att planera och jag aktar mig noga för att skaffa mig vissa förhoppningar, så jag ska göra mitt yttersta för att verkligen leva för stunden, i nuet. Det känns påtagligt nödvändigt.

Nu en kopp te och så en god natts sömn på det. Det blir nog bra. Jag känner mig oändligt trött just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar