söndag 4 oktober 2009

Imorgon bär det iväg...


Det känns spännande. Jag hoppas på varmt väder, mestadels sol och att jag får träffa en del nya människor. Min oro ligger i att det ska vara lite för lite människor på Casa della Pace. Tänk om det bara är Santi som har stället och någon mer som jobbar där. Och så är det kanske lågsäsong och de inte har något inbokat program?
Då kan det nog bli lite långtråkigt efter ett tag.

Jag har försökt lokalisera det på en karta och det ser inte ut att finnas så många andra hus i närheten heller, verkligen i bergen, in the middle of nowhere. Så himla supervackert och fridfullt, jag ser fram emot att komma dit. Men som sagt hoppas jag att det är lite ruljans på besökare där, så att det finns lite folk att prata med. :)

Min förkylning är betydligt bättre nu. Jag hostar fortfarande och är lite täppt, men känner mig iaf piggare. *peppar peppar* Ska ut på stan och inhandla lite smågrejer som jag kan tänkas behöva när jag nu ska vara borta i tre veckor, troligtvis utan att kunna ta mig till någon affär alls. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar